הדלפת ההסכמים, מועילה או מזיקה? | האזינו לפרשנים

אייל ראובן No Comments on הדלפת ההסכמים, מועילה או מזיקה? | האזינו לפרשנים

הדלפת ההסכמים בין יהדות התורה לליכוד: הפרשנים ישי כהן ומני גירא שוורץ שוחחו עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורה המרכזית", וניסו להבין מי עומד מאחוריהם ומה הייתה מטרתו | האזינו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש חשף העיתונאי עמית סגל בחדשות 12 את ההסכמים שנחתמו בין הליכוד למפלגת יהדות התורה. הפרסום גרם לסערה ולהאשמות מצד גורמים ביהדות התורה כלפיי הליכוד.

הפרשנים ישי כהן ומני גירא שוורץ שוחחו על כך בתכניתנו "מהדורהת הבוקר" עם בצלאל קאהן ודוד חכם", וניסו להבין האם הפרסום מועיל לציבור החרדי או דווקא מזיק.

ישי כהן פתח את השיחה: "מאז הפרסום אתמול אנחנו רואים מסע שקרים נגדנו בתקשורת. הכי הרגיז אותי זה ההודעה של הליכוד שהם מתנגדים לדרישה הכי צודקת להוסיף חופים נפרדים לציבור החרדי"

"אם היו מכחישים את החשמל בשבת שזה פייק אחד גדול הייתי מבין. אבל מה מפריע להם עוד חופים נפרדים לחרדים שרוצים לשמור את עיניהם?" תהה הפרשן.

מנגד, יועץ התקשורת מני גירא שוורץ דווקא ראה את הדברים בצורה שונה: "אני שותף לכעס על ההדלפות שבאות מצד הליכוד. זו לא הפעם הראשונה שהם עושים את זה" אמר, והוסיף: "התקווה שלי היא שנתניהו עושה את זה בתור תרגיל כדי להעביר בשקט את הדברים החושבים באמת".

"נתניהו יודע שאם עניין החינוך והגיוס לא יסודרו ביהדות התורה לא ייכנסו לקואליציה. לכן אולי הם מנסים לעשות רעש מהדברים הקטנים כדי להעביר את הדברים הגדולים" כך שוורץ.

כהן: "לדעתי בין 70 ל 80 אחוז ממה ששמענו אתמול זה ג'ימיקים שלא יקרו. אני לא מתחבר לאמירה הזו שמי שלא מתאים לו יעזוב את המדינה. כמו שלנו לא היה נוח לשמוע את זה אם הם היו אומרים לנו את זה אחרי הגזירות שלהם".

שוורץ: "גם חלק מהחרדים רואים בהסכמים האלו כאילו הנציגים דואגים לדברים הקטנים. ואגב, הסיפור של אגירת חשמל זה בכלל לא משהו שקשור לחרדים. בכל העולם פועלים לבניית מאגרי חשמל".

האזינו לשיחה:



0 תגובות